跳到主要內容

Bednarek feat. Staff - Chwile Jak Te 在這個時刻 (Official video)


被他的嘴巴給吸引住了(醉
好好聽的這首

歌詞參考:Teksciory.interia.pl



Ja wiem, że takie chwile jak te

Nie zdarzają się zbyt często

Takie chwile jak te

To nasze zwycięstwo


Mocą dobry wspomnień znów oddycham

To jest mój dzień, dlatego

Biorę wolne od życia

Ku chwale spontaniczności

Łapie chwile nie ufając przyszłości


To idealny moment,

Żeby poczuć tą

Energię ludzi, których

Rozumiesz bez słów.

Do wszystkich świata stron!

Wysyłam tę energię..

Teraz wszyscy łapy w górę, bo


Ja wiem, że takie chwile jak te

Nie zdarzają się zbyt często

Takie chwile jak te

To nasze zwycięstwo

/2x


Uwierz, że są chwile

Dla, których warto żyć.

Uwierz, że masz siłę

Przebić się przez pustkę słabości.


To idealny moment,

Żeby poczuć tą

Energię ludzi, których

Rozumiesz bez słów.

Do wszystkich świata stron!

Wysyłam tę energię..

To jest nasze przebudzenie bo

Poza granicami rzeczywistości

Poszerzamy kręgi świadomości


Wile bym dał by te chwile z Magdą

Trwały dłużej niż …

Zostały w głowie jak pierwszy raz

To dla mnie priorytet – wierz mi brat

Pieprzyć hajs

To nie problem

Kiedy uśmiechasz sie jak na reklamach Colgate

I oby tek dalej a ten kawałek

By stale nakręcał cie jak zegarek

Be przejdą cie ciary jakbyś odpalił przester z gitary

Nie do wiary

Kolumny płoną

A dźwięki ulepsza cię niczym duomox

Powiedz zioło

Rzucą na luz

Pasję na loopach i gorzką de lux

Do życia nie podchodź poważnie zanadto

A każda z chwil traktuj jak ostatnią


takie chwile jak te

Nie zdarzają się zbyt często

Takie chwile jak te

To nasze zwycięstwo

/2x


留言

這個網誌中的熱門文章

Miley Cyrus - "Jolene"喬琳 (Lyrics)

這首歌是Monika手機裡的愛歌 非常好聽 它的原唱是Dolly Parton 但我喜歡Miley Cyrus唱的霸氣 縱使心愛的人要被搶走 祈求第三者的力道還是要有啊!XD

LP - Lost On You 不懂你 [Live Session]

我很喜歡這首歌 這是很帥氣的女生 被她的高音給混淆的感覺很迷人XD

Indila - S.O.S

非常美麗的聲音 表現心中的哀傷而唯美 好聽! 歌詞參考: Indila-S.O.S. 中法歌詞