跳到主要內容

Bednarek - Cisza 沈默 [Official Video]



超好聽的這首

而且彈吉他好帥!!!



歌詞參考:Tekstowo.pl





Tekst piosenki:



Siedzę wieczorem ogarnięty moją ciszą,

Oni nie słyszą, a ja tak jak w transie 

Te proste dźwięki mnie kołyszą, 

Nade mną chmury wiszą,

Wszystko jest takie łatwe i paradoksalne



Zadowolony niosę radość dzisiaj wszędzie,

Znowu się uśmiecham wiem, że wszystko dobrze będzie

Zagubiony w tłumie chcąc odnaleźć się w tym pędzie,

Buduję swoje życie na miłości fundamencie



Te chwile są z nami

I nikt nie zabierze ich dopóki my,

Będziemy wciąż tacy sami,

Z radością odkrywać każdy nowy dzień



To te chwile są z nami

I nigdy nie zabierze nam już ich nikt

Nie zabierze nikt



Oni słuchają lecz nie słyszą

Między niebem a ciszą spotykamy siebie

Oni patrzą lecz nie widzą z Twojej radości szydzą

Przychodzą kiedy są w potrzebie



Cisza wokół mnie, zapada zmrok

A ja nadal w nią wsłuchuję się

Serce swoim rytmem mocno upewnia mnie,

Że warto wierzyć w ludzi



Pamiętaj o tym że nadzieja karmi a nie tuczy

Do szczęścia otwarte drzwi nie szukaj kluczy

Twój Anioł chce Twą wiarę obudzić



Te chwile są z nami

I nikt nie zabierze ich dopóki my

Będziemy wciąż tacy sami

Z radością odkrywać każdy nowy dzień



To te chwile są z nami

I nigdy nie zabierze nam już ich nikt

Nie zabierze nikt


留言

這個網誌中的熱門文章

Miley Cyrus - "Jolene"喬琳 (Lyrics)

這首歌是Monika手機裡的愛歌 非常好聽 它的原唱是Dolly Parton 但我喜歡Miley Cyrus唱的霸氣 縱使心愛的人要被搶走 祈求第三者的力道還是要有啊!XD

LP - Lost On You 不懂你 [Live Session]

我很喜歡這首歌 這是很帥氣的女生 被她的高音給混淆的感覺很迷人XD

Indila - S.O.S

非常美麗的聲音 表現心中的哀傷而唯美 好聽! 歌詞參考: Indila-S.O.S. 中法歌詞